Informacje o wysyłce

W przypadku wysyłek z żywymi zwięrzętami paczki wysyłane są w opcji UPS ISC Livestock Express Saver (gwarantowana dostawa następnego dnia do godziny 14:00 lub 18:00).

Zwierzęta wysyłamy od poniedziałku do czwartku wyłącznie po telefonicznym lub mailowym potwierdzeniu adresu i dnia doręczenia.
Pakowane są w worki napełniane dużą ilością wody oraz czystym tlenem.
Otrzymują Państwo gwarancję. Paczka od zapakowania do doręczenia 16-18 godzin.
Nasza gwarancja polega na tym że w ciągu 2 godzin od odebrania przesyłki informują nas Państwo o ewentualnych stratach + robią zdjęcie a my zwracamy koszty lub wysyłamy ponownie.
Warunkiem jest Państwa obecność i odbiór paczki przy pierwszej próbie doręczenia.

WARUNKI GWARANCJI NA DOSTAWĘ ŻYWYCH STWORZEŃ ZA POŚREDNICTWEM FIRMY KURIERSKIEJ


1. Paczka musi zostać odebrana od kuriera w chwili pierwszej próby jej doręczenia (dzień dostawy ustalamy 
telefonicznie przed wysyłką zamówienia) – WARUNKIEM jest Państwa obecność i odbiór paczki przy pierwszej
próbie doręczenia (UPS EXPRESS SAVER w godz. 8:00-18:00), w przypadku
gdy paczka zostanie odebrana przy drugiej próbie doręczenia (na następny dzień) gwarancji uznać nie możemy (mamy
wgląd na stronie monitorowania przesyłki o której godzinie paczka została przez adresata odebrana).
UWAGA!!! Kurier podejmuje tylko jedną próbę doręczenia jednego dnia. Nie ma możliwości poproszenia kuriera
żeby przyjechał jeszcze raz, dlatego TAK WAŻNA JEST PAŃSTWA OBECNOŚĆ POD WSKAZANYM ADRESEM DOSTAWY
PRZEZ CAŁY DZIEŃ W DNIU DOSTAWY.
2. Natychmiast po otwarciu żywe zwierzęta prosimy zacząć aklimatyzować (lub jak w przypadku koralowców, przekładamy do
własnego zbiornika) i obserwujemy przez 2 godz.
3. W razie jakichkolwiek strat w czasie 2 godz. od momentu odbioru paczki, należy wykonać zdjęcie i przesłać je do nas
(adres e-mail: jadwiga@jadwigamorska.pl).
4. Sposób reklamacji jest ustalany indywidualnie, możemy nadać kolejną przesyłkę lub zwrócić koszty. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt: tel. 503 157 847